خانه تکانی عشق من تنهایی بود،تنهایی!

 

 

چه حریصانه لبانم را بوسیدی...

چه وحشیانه رختم را دریدی...

و من چه عاشقانه دست بر هوس هایت کشیدم

اما...

کاش میفهمیدی که زن...

تا عاشق نباشد نمی بوسد...

نمی بوید...

و تسلیم نمی کند...

رویاهای عریانش را...

 

حرف‌های ما هنوز ناتمام ....

 تا نگاه می‌کنی :

  وقت رفتن است

 باز هم همان حکایت همیشگی!

 پیش از آن‌که با خبر شوی

  لحظه‌ی عزیمت تو ناگزیر می‌ شود

  آی .....

 ای دریغ و حسرت همیشگی

ناگهان

چقدر زود

دیر می شود...

 

 از دیگران بپرسید یک شب چند روز میگذرد؟

مطمئن باشید کسانی که به شما میخندند آدم های تنهایی نیستن

تنهایی را بلند ترین شاخه درخت خوب میفهمد

انگار بزرگ شدن و اوج گرفتن دلیل بر تنهایی است

راستی خدا از بزرگی تنهاست یا از تنهایی بزرگ؟ 

 انتظار کشیدن چه قدر زیباست

وقتی برای دیدن کَـــــــــــسی باشدکه بی تابانه منتظـــــــــــــر حضورش هستی ♥ 

باران که گذشت

دلم پرواز می خواهد...

دلم با تو پریدن در هوای باز می خواهد...

دلم آواز می خواهد...

دلم از تو سرودن با صدای ساز می خواهد...

دلم بی رنگ و بی روح است...

دلم نقاشی یک قلب پر احساس می خواهد...

 

ترا از دور می بوسم به چشمی تر خداحافظ

مرا باور نکردی می روم دیگر خداحافظ

مرا لایق ندیدی تا بپرسی حال و روزم را

برو با دیگران ای بی وفا دلبر خداحافظ

 

گاهی در فرا سوی این لحظات از خود میپرسم، با خود چه کردی؟!!!

که همچون باران میباری.. همچون باد گریزانی..

و همچون تاریکی در هراسی

حتی چشمانت را درکلبه ی وجودش نیافتی

تو خود، او بودی و او تو نبود...

چه بد کردیم به خود... 

هر چیز زمانی دارد

نفس هم که باشی

دیر برسی

من رفته ام .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: جملات احساسی و عاشقانه ، ،

تاريخ : دو شنبه 9 ارديبهشت 1392 ا 21:54 نويسنده : soheil ا
Weblog Themes By سایت عاشقانه